13 JUNI!!!!

13 juni +fredag = värre än värst?  E det så eller????  Ja tat lugnt alla hemma då så får vi se hur det går...   Här har vi vaknat till en jättefin dag, solen skiner fån en blå himmel å det e FREDAG!!!! Helgen har vi inte mycket planerat,  mest slappa å ladda för Spanien -Sverige lördag natt.  Idag ska jag iväg å klippa några barn här på området, dom frågade om jag hade lust å jag sa JA!!  Så dan blir fylld av arbete, undrar hur det ska gå,?? är väl helt slut imorgon då !!!   
Nä, jag måste erkänna att det är , ofta man saknar ett arbete även om tiden går fort å jag har en massa att gjöra.  Man skall arbeta lagom, undrar om det går. Det i alla fall planerar jag att göra när vi flyttar hem, arbeta lagom!!!  ha det bra,,,,, Heja Sverige!!!! In med ALLBÄCK nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0