2 JUNI

 ja nu va, helgen över å allt har varit bra. På fredagen hade vi ju 2 svenska killar ,här som duschade å åt middag sen va det färd tillbaka till Öckerö. Lördagen började med regn så vi tog en bra promenad på nån timme. Sedan gick vi bort å  växlade pengar till Kinesiska. Thomas åkte ju till Kina imorse klockan 06, kommer hem torsdag.  På söndagen röjde vi lite i våra skåp , sorterade böcker å slängde gamla tidningar. På kvällen hade vi goda vänner här , vi tittade på våra kort från Bali, för dom skall nu iväg dit. Åt lite goda smörebröd, vi hade varit på den danska affären å inhandlat lite godsaker.  Thomas ska ju nu vara i Kina ,så på torsdag får jag laga något gott, han e alltid utsvulten när han kommer därifrån,  dom kallar honom " The guy with the bad stomach,"( killen med den kassa magen,)  han säger ju hela tiden att han inte kan äta för han har dålig mage !!  Idag har jag varit å simmat  en stund, å skall nu iväg till Botaniska trädgården ,på  en avslutningslunch jag e bjuden på.   Vädret är 30 å sol.
Förstår att ni alla njuter nu hemma vilket härligt väder!!!  Ni gnäller väl inte att det är för varmt bara ?????   ja nu börjar snart EM- fotbollen kul. Hoppas dom gör bra ifrån sig,   hoppas sommaren blir så här tills september nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Nu har jag hittat din blogg. Kul!



Antar att du menar 2 juni och inte 2 maj. Tiden går så fort här i Singapore. ; )





2008-06-02 @ 09:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0