4juni

 Ja idag har varit en bra dag, vi har varit på avslutningskaffe ,å sagt hejdå till en del som nu reser hem, eller vidare till någon annan plats i världen. Man får så många vänner här men rätt som det är sticker dom iväg. Hem till sitt land eller runt i världen. Ja inatt kommer Thompa hem , han va nöjd men väldigt intensivt.  Vi ska iväg på Nationaldagsfirande på fredag, ska bli skoj. Barn som sjunger svenska sånger å en sommarbuffe, låter härligt.  Det kom en inbjudan för någon vecka sen lägger in en bild på inbjudan.  Ja jag har faktiskt börjat se över vad som ska med hem, men jag har ju köpt lite här å lite där till barn ,barnbarn så jag undrar hur detta går !!!!  ja ja, idag hittade jag en hel påse med tshirts å annat som jag köpte förra månaden, som jag hade glömt. Ja då blir dom nog glada hemma. Va varmt ni har det!!!?? Har ni ingen AC( air condition ) Att slå på??  Här är nästan hela singapore full av ac, tur e väl det,  lägger in en bild hur det kan se ut  fullt  på väggen.med AC,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0