HEMRESA TILL HÖNÖ!!!!!! 22 JUNI,

 Ja nu bär det av imorgon,   allt e fixat å klart. Men det är ju alltid svårt att packa!!!!!  Det ska med, det behövs , osv....
Hoppas nu att jag tar med ,ca 10 plusgrader hem för det verkar ju behövas. Ja sen har det också blivit klart att när vi kommer tillbaka den 8 augusti, har vi bara drygt 4 månader kvar av vår vistelse!!!!Vi kommer att flytta hem slutet av 2008,  OJ OJ OJ  då e det bråttom att göra allt det sista som man har planerat, .
Ja mina kära vänner, nu tar jag semester från bloggen, tror jag. Kanske får lust att skriva nån gång hemifrån ändå, detta är väldigt roligt.  Det är också kul att se att ni är många som kollar min blogg!!!!Hoppas nu man hinner med allt man planerat ,som man skall hinna med hemma!!!! Umgås med barnen, föräldrar, barn-barn, vänner ,måla huset!!!


   TREVLIG SOMMAR ALLA  !!!!!!!!!!
 KRAMAR  SUSANNE.

Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Välkommen hem...

2008-06-23 @ 07:58:54
URL: http://solviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0