27 MARS

Ja, nu e både påsk å våffeldan över!!!! Här har varit bra, umgåtts med goda vänner samt  fått en härlig påskbuffe på långfredan, Här har varit härligt väder poolväder. Det har ju varit bakslag hemma verkligen!!! Vilken vinter ni fick, hoppas att våren då kommer nu det kan man behöva. Men jag brukar titta på webbkamera över Göteborg å ljuset har ju kommit på morgonen det e ju skönt!!!! Här har vi GOLF idag , nej nej ,,,jag ska inte börja med det också. Vi är 4 tjejer som ska med vår kompis, å bara slå lite å känna på det, å det som lockar e en härlig lunch efteråt. Jag har ett grönt kort sen 18 år tillbaka ,men det ligger långt långt ner i ryggsäcken. Va aldrig bra på det, eller det fanns inte plats för det  i den livstiden jag va då.  Helgen har vi faktiskt lite planerat för, Imorgon skall jag bjuda våra vänner från Nya Zeeland på svensk  mat, dom har frågat mig flera gånger.Nu skall det bli Köttbullar sås å kokt potatis å inköpt lingonsylt från IKEA. Hoppas dom gillar det, Sue fråga vad skall jag ta med ,,Rött vin ??? NÄ ,Kall mjölk till det, men det ville hon ej ha!!Får se vad hon har med i morgon. Ja nu e det snart slut på denna månaden fattar inte va fort det går, Nu missar vi massa kalas denna månaden APRIL, Pappa,  Alicia , åThomas  fyller ju år, men jag har det under kontroll, kommer något roligt på posten!!! Å Thomas har redan fått sin present!!! Ja jag ,kan inte hålla mig!! Han fick en resa till Bali i Maj å det bästa av allt ,han får ta med mig!!!!! Vilken present vad säger ni???? Ja å Manuel ska iväg på träningsläger med HÄLSÖ BK till Holland !!! Skada dig inte nu,,, du e inte 20 längre!!! Å Manuel gör nu inte som du gjorde på din första träningsresa med Hälsö!!!!Låg på dubbelsängen på hotellet å pratade med mig om hur fint det va,   sen sa du att detta e collekt call mamma!!! Roliga minnen nu,  men det bästa e att ni alltid har hört av er!!!!! Många av mina svenska kompisar ,ger sig av i slutet av April/ Maj. Många vill njuta av våren det förstår jag. Vi har nu bestämt att komma hem 4 juli,ser fram mot det!!!  Ha det bra, mer om golfen kommer sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0