9 MARS,

Ja nu har helgen nästan gått, vi har besök av en kille från Öckerö som e här å skall montera bogpropellrar.Denne killen har jag känt i en massa år å gjort många fina frisyrer på!! Ja det är konstigt att se dom växa upp,å nu mötas i Singapore!! Blev många frågor om hans släkt å vänner,hur alla mådde. Vi hämtade upp honom på lördag ,vid 14 tiden. Vi tog en tur upp till  Upper pierce resevoar, visade var Singapore har sitt dricksvatten,som för övrigt inte räcker till alla här. Det är ett problem för S-pore eftersom dom köper vatten ifrån Malaysia å det vill dom ej, iallafall inte vara beroende av Malaysia.  Som ibland  använder det som en påtryckning mot S-pore. Här i landet kämpas det för att göra mer resevoarer så år 2015 vill dom vara självförsörjande med vatten. Lägger in nån fin bild därifrån. Ja å så fick vi ju se lite vilda apor som lever däruppe,alltid kul. Denna gången fick vi se en liten baby den hängde sin mamma om halsen. Sen bar det av till den fina ön Sentosa, för lite promenad å visa upp vad vi har att bjuda på. Senare var det dags å gå hem, å titta på Manchester som tyvärr förlorade. under tiden gjorde Emil å killen sig iordning för lite uteliv. Ja idag har jag bara tagit det lugnt å gjort lite god söndagsmiddag, sen överaskade jag Emil å Thompa med 2 GOLD CLASS biljetter till bion härborta.dom blev väldigt glada. Så då kunde jag sätta mig lite vid min blogg !!!Nu har Emil bara 5 dar kvar av 3 veckor oj vad fort det går. Ja nu står ju påsken för dörren hemma .... Å det är en fin högtid med allt det gula å jag längtar så efter en jättebukett med tulpaner!!!  Kram alla ,
sussisussiapaapaapaapa

Kommentarer
Postat av: Anonym

En kommentar ifrån Manuel när han såg kortet på dig
-Morsan, för helvete!!!

Skönt att ni har det bra. Bali såg härligt ut.
Hälsa grabbsen!
Kram ifrån fam. Dominguez/Björk

2008-03-09 @ 17:02:26
Postat av: susanne

vad menar du ????Snygg morsa menar du????

2008-03-10 @ 00:51:36
Postat av: kompis

va glad att du har ,en så snygg morsa !!!!

2008-03-10 @ 06:48:22
Postat av: Rabbas

Thomas raka dig!! ( Bild tre)

2008-03-11 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0