LÄNGTAN!!!

286742-278286742-278Detta är till våra underbara barn!!!! Det är svårt att vara långt borta!!! Jag saknar er alla!! Varje dag, Jag måste vara aktiv för att inte bryta ihop ibland. Det värsta är ändå inte stora familjemiddagar ,utan vardagen. När telefonen ringer vid lunch ! Är du hemma morsan ?? eller jag kommer å tvättar lite !! eller, morsan kör mig dit då !!eller, jag kommer ut så ser vi matchen ihop. Ja sånt saknar man. Längtar efter att få krama er till sommaren. Var rädda om varandra å säg inte , Jag hinner inte!!!!! Nu när jag som spindel i nätet inte e hemma( Tro mig jag försöker fortfarande vara det via mail) jag älskar er mer än armarna räcker till !!!!

Kommentarer
Postat av: Emil

Vilka snyggon!

Längtar tillbaks! Här är det ingen som frågar om jag är hugrig eller om jag har något som behöver tvättas, sånt kan man vänja sig vid... :)

Håll ut, snart är det sommar! Hoppas det blir grillväder...

2008-03-19 @ 08:44:21
Postat av: Susanne

Å det va fint sagt EMIL Tack,

2008-03-19 @ 09:26:21
Postat av: Michael Carlsson i Kode

Hallå ja, den skallige till vänster på bilden tyckte att jag skulle höra av mig.......(Ser faktiskt likandan ut nu för tiden) Hälsa Thomas... Ha det bra!

2008-03-19 @ 21:37:09
Postat av: Manuel

Hej mamma ja vi skojade lite med dig, tror inte att det går en dag utan att du tänker på oss.Och vi tänker på dig, utan dig så hade vi inte varit där vi är idag.Vi har mycket att tacka dig för.
Jag älskar dig :)

2008-03-24 @ 10:29:09
Postat av: Susanne

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, tårar rinner på min kind!!!!

2008-03-24 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0