27 maj

anställda Ja denna dag även ösregn ,men nu klarnar det upp. 28 grader. Igårkväll var vi ju i TUAS fabriken, på grillparty. Det är så trevlig att träffa alla personer som jobbar där. Kvällen blev så underbar sol å 30 grade,r men det fläktade på fabrikstaket. God mat ,grillspett ,skaldjurspett å goda sallader å härlig frukt.  Allt va trevligt,sen körde vi de 2 killarna till sitt hotel så dom kom hem ordentligt. Idag vad väntar , jag ska iväg nu på förmiddagen å gjöra lite ärenden, har fått önskemål om att köpa lite CROCS skor,med hem.  Min svärdotter fyller år idag GRATTIS Cillan,  vi firar dig när vi kommer hem. Igår anmälde jag oss till Sveriges nationaldagsfirande, jag brukar väl inte vara bra på att fira det hemma, men nu är man så himla Svensk.Det ska firas med sommarbuffe å lite musik å sång.Säkert även massa Svenska flaggor. 
Lägger in några bilder från gårdagen, det finns även i Tuas ,flaggstänger, en svensk, en singap,en bergs.. thomasÄgarna ,plus svenskar på besök.

Kommentarer
Postat av: michael

hejsa susanne og tomas jeg har kikket billeder fra singapor det ser bra ud.håber i har det godt alle sammen.det er lang tid siden vi har set hinanden. har hørt i kommer hjem til jul og bliver hjemme.kærlig hilsen michael og majbri

2008-08-15 @ 19:18:35
URL: http://jespersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0