DAN före DAN!!!!!!

Ja igår åkte vi till Ikea, alltid skoj, Men i deras garage va det 56 grader varmt!!!!När jag steg ur bilen va det varmt!!!
Ja idag vaknade jag tidigt som vanligt, 6.30 å gick en rask promenad. Idag kommer 15 damer hit för styrelsemöte i SWA,Så nu ska jag förbereda lite för det.
Ja imorgon 17,30 e det vi kom för kan man säga. Uppbyggnaden av en produktions del, fabrik. Den e nu klar å det arbetas för fullt.Ja det blir ett stort jippo, å det ska bli skoj.Samtidigt känns det lite melankoliskt, det va ju detta vi flytta ner för!!! Det har ialla fall blivit helt fantastiskt bra, sätter in lite bilder efter imorgon.Vädret, klockan 7.30 30.5 grader solen håller på att gå upp.Nu ska jag göra fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0