11 nov,

 Ja nu har det gått 10 dar sen jag kom hem !!!  Nu börjar man få  ordning på hjärnan , någotsånär.
Det har varit skoj att åka på innebandy igen, kul!!!  En oavgjord match och en vinst igår kväll. Yaiza är lagkapten i sitt lag i år och det är skoj att se.
Ja förkylningen är där ännu, en väldigt seg sådan.har även lyckats  smitta Mammaoch pappa Thomas å Yaiza!!!!

Det är väldigt mycket som är konstigt med att vara hemma,,   här är allt som innan vi åkte, men är jag samma?????
Det är skoj, för våra kompisar har hört av sig , !!  Så dom har inte glömt oss, SKÖNT!!!!
Jag håller på härhemma med att röja, så vi får plats med det andra när conteinern kommer. Överallt har man saker, !!Om man inte använt det på 5 år är det väl lika bra att skänka det eller ?????
Igår va det värsta stormen, 29 sekund meter i byarna, jag var i stan på morgonen å jag blev lite sjösjuk på färjan,
Det som man känner att man saknar,  är alla leenden man får i Asien, hälsningar å att man skall ha en trevlig dag !!!Vi ser ledsnare ut vi svenkar, å  har slutat att vara vänliga mot varann, jag tror att vi måste vara det mera ,i affären på bussen osv. Börja hälsa å le ska ni se vad det gör !!!!  Vi har ju allt här i Sverige, eller????  Vi borde kanske skaffa mer papperskorgar så skiten inte hamnar på gatorna å trottoarerna, hade det hjälpt????

 Alicia skall jag gå å hämta imorgon på sitt dagis, det blir mysigt så skall jag steka pannkakor. Det har jag längtat efter, hon brukar bli så glad när jag kommer å det blir jag mä!!!!
Idag skall vi även få ordning på vår TV,  det kommer en kille å sätter upp en parabol å hd tv, det va en hel vetenskap att få lite olika kanaler, herregud!!!!!   Men nu får vi alla sportkanaler det vill vi ju ha. 

Kan också berätta för mina kompisar i Singapore att jag saknar er vänskap ,  Och att maten har blivit betydligt  dyrare än för  2 år sedan.   Sen är det väldigt mysigt att tända alla ljus,  baka en kaka å att FRYSA  !!!!
Kram till alla ,,  Susanne

Kommentarer
Postat av: Tilde Tveit

Tack för mina fina kläder, kolla bildbeviset

på min blogg... ;)



http://tildetveit.blogg.se/

Kram Tilde

2008-11-16 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0