12 Januari

 Äntligen har jag en ledig förmiddag!!!!!!!
Jag har ju börjat jobba å det är så roligt.  Har ju 2 jobb, ett i en underbar klädaffär, b,chic  vid kungstorge, sen är jag på mitt gamla  arbete kvinnoboendet, å det känns verkligen bra.
 Det konstiga är hur fort allt går i gamla banor, ibland säger jag Har vi varit borta eller !!!!!!
Vi traskar  runt Hönö så ofta vi kan, nu har det varit storm ett par dar men det är härligt när det biter i kinderna.  Alla våra barn har det bra å det känns fint. Yaiza fyllde 23 i fredags å då var vi allihop där på smörgåstårta å cider, trevligt att alla kunde. Hon har ju flyttat in i en ny större lägenhet så allt har ordnat sig.  Mina föräldrar har flyttat  till Johanneberg så det va bra, för då kunde vi sätta lite av möblerna från Singapore där. 
 Trettondagsafton hade vi så trevligt hos våra vänner på Hälsö det är tradition att vi är där å ser STJÄRNAN,  ett spel av Hälsö bollklubb som dom gör varje år, dom går runt till alla hushåll och  det brukar vara trevligt.
 Nyår va ingen höjdare för oss, Thomas fick Njursten ett par dar innan så vi fick tillbringa  många timmar på Sahlgrenska akut, å det va ingen rolig upplevelse. Nu är han ok, men dom skall försöka ta bort stenen , jag berättar mer om det senare.   Ha det bra alla kram , susanne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0