Besök

 Ja så här fint besök hade jag i tisdags, just när jag tittade ut fick jag se 5 rådjur på tomten.  Det är väl kanske inte så mysigt eftersom dom äter upp alla lökar.
 Här hemma rullar allt på, har varit lite turbulens, först fick Azaro sin bilruta sönderslagen på  Hönö pinans parkering...
Man blir arg, det va inget försök att ta bilen, nej bara slå sönder.  Sen i måndags ringde Yaiza , då hade hennes lagkompis lämnat en Ipod i sätet  å det får man ju ej !!!!!  Söndrig ruta å massa besvär!!!!! Självrisken e ju bara den på 1000 sv kronor.   Många säger ,man får inte lämna något, men herregud, det ska man väl kunna ändå !!!!!  Nä fram med kameraövervakning, å 30 piskrapp för de skyldiga.

I helgen hade vi våran lilla goa Alicia , hon börjar li så stor, 5 i April. Vi lekte mycket Yaitzy och memori, det gillar hon, det värsta är att hon vinner hela tiden.
Idag väntar jag hit en väninna från kvinnojouren, en arbetskamrat. Vi skall ta en lååång promenad sen ta fika.  Ikväll ska Emil å Thomas in till Yaiza å sätta in  en data, sen ta den gamla upp till Mamma å Pappa,
Lördag väntar innebandy match,  och en ledig helg..
kram alla !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0